Nyhet
Nu är vi igång!

Nu är höstens verksamhet igång med full kraft! Igår samlades arbetarkommunens styrelse tillsammans med våra företrädare i kommun, region, kyrkan och riksdag för en strategikväll. Tillsammans diskuterade vi våra mål och utmaningar inför året som ligger framför oss, vikten av gott ledarskap och en stark, inkluderande organisationskultur – och inte minst laddade vi inför stundande kyrkoval! Mer om kyrkovalet kan du läsa här!
![Till [2025-08-26] Nu är vi igång! startsida](/images/18.2123a3e018ec17b159e6601/1713381242031/Va%CC%88stera%CC%8As%20logotyp_lokal_liggande_vit.png)