Nyhet
Höstens första representantskap

Höstens första representantskap med Socialdemokraterna i Västerås gick av stapeln måndagen den 8 spetember!
På agendan sto bland annat beslut om remissvar på nya översiktsplanen för Västerås, gruppdiskussioner om vårt valprogram, kyrkovalrörelsen och andra aktuella aktiviteter. Dessutom uppvaktade vi Malin Kauranen, ordförande för Råby S-förening som i helgen valdes in till S-kvinnors nationella förbundsstyrelse!
En fullsatt sal, många viktiga diskussioner och flera nya medlemmar som deltog på representantskapet. Fantastisk start på veckan och hösttermingen!
![Till [2025-09-10] Höstens första representantskap startsida](/images/18.2123a3e018ec17b159e6601/1713381242031/Va%CC%88stera%CC%8As%20logotyp_lokal_liggande_vit.png)